A családi út utazása egy izgalmas kaland

A megosztás gondos!

Ossza meg

Csipog

Akár éjszaka, akár nap van, és valami váratlan esemény történt az úton, és szüksége van egy vontatási szolgáltatásra, sürgősgáz-kézbesítésére, az autó elindítására, vagy van egy fogyatékkal élő autóval, amelyet eltávolítani kell, ez a vontathatatlan útmutató segíthet Önnek. Case, hogy az úton rekedt.

tartalom és/vagy a partnerünk, a Kia Motors által szolgáltatott egyéb érték

Nagyon jól ismerem, hogy a gyerekeket az autóba rakják egy családi útra. A házastársam, én és én és az öt gyermekünk repülése az ország egész területén, hogy megnézhessük a rokonokat, nagyon drága, ezért inkább vezetünk. A szüleim Wisconsinban élnek, és a férjeim szülei Kaliforniában élnek. Most, hogy hívjuk Spokane -t, a WA otthonát, megbizonyosodunk arról, hogy évente egyszer megnézzük mindkét családot. Az évente két családi közúti kirándulás megtervezése nem könnyű, de nagyon szórakoztatóak. Az első dolog, amit megteszünk, az a lakókocsi tárolása és az RV hordozása, mivel általában lakóautót veszünk ezekre az utakra.

Az elmúlt nyáron elindítottuk az utolsó kirándulást Wisconsinba. Madison, a WI mindössze 1625 mérföldnyire van egyenesen az I-90-rel a Spokane-től. Öt gyerekkel ez az utazás egy darab sütemény volt! Nos, talán nem mondom teljesen az igazságot, de biztosan jól éreztük magunkat; Felrobbantanánk a sztereót, és együtt énekelnénk. Végül találtunk egy fantasztikus sztereo rendszert, miután vásárolt a különböző autó sztereók számára.

Mire Idahóba kerültünk, egy szörnyű esőviharba rohantunk. A láthatóság gyenge volt, és fogadsz, hogy néhány jégeső Mary -t mondtam, amikor átmentünk ezen a viharon. Két legfiatalabb gyermekem ideálisan aludt a kocsira dobott eső hangján. Amikor néhány mérföldnyire voltunk a Montana -n keresztül, a felhők megtisztítottak, és örömmel fogadtuk a hegyek festői kilátását. Ha a legjobb élményt szeretné megszerezni, akkor feltétlenül meg kell vennie a lakókocsi -pótkocsit sokkal kényelmesebb élmény érdekében, de ha valamilyen közúti bajba kerül, akkor mindig kapcsolatba léphet a pótkocsi javítási szolgáltatásaival.

A Montana lenyűgöző állam. De a pihenőhelyeket nehéz elérni a Big Sky Country -ban. Három éves korunk csak most kezdett megszokni, hogy a biliba menjenek, nem pedig a pull -up -ban, amikor távoztunk erre az utazásra. Soha nem fogom elfelejteni mindazt, amikor azt mondta Daddy -nak, hogy bili kell mennie. Szinte, amikor a házastársam csak egy kicsit hosszabb ideig tartotta őt, mert a Montana -ban nincs pihenőhely. Örömmel mondhatom, hogy a gyerekemnek egyetlen baleset sem történt a közúti utazásunk első napján.

Kapcsolódóan milyen előnyei vannak az olvasásnak a gyermekek számára?

Egy kis szállodában maradtunk a montanai Butte -ban. Butte egy lenyűgöző város, amelyet a hegyek vesznek körül. Láthattuk a Sziklás-szobor hölgyét, a Blessed Virgin Mary 90 méteres (27 m) szoborát a szálloda ablakából. Ez a szobor a nőknek és az anyáknak szentelt mindenhol, és a kontinentális megosztottság tetején áll, kilátással Butte -ra. Valamikor szívesen látnám a Sziklás -hegység Szűzanya Miasszonyunkat.

A wisconsini utazás második napján átmentünk Montana többi részén és Észak -Dakotába. Emlékszem, hogy a napraforgómezők mérföldeit és mérföldeit haladtunk át Észak -Dakotán. Észak -Dakota a napraforgó vezető producer az Egyesült Államokban. Július közepén ezek a virágok a magasságban voltak, és csak lenyűgözőek voltak a táj ellen. Úgy tűnt, hogy Észak -Dakota örökké folytatódik. Röviddel naplemente után végül eljutottunk Minnesotába.

A második éjszakára meg tudtam mondani, hogy a gyerekek elhasználódtak és szorongtak. Nehezen tudtak alkalmazkodni az időváltozásokhoz. We ate dinner later and let the kids stay up a little later. Ez a különböző ütemterv segített testének megszokni az időbeli különbséget.

Nem emlékszem, hogy a szálloda Minnesotában tartózkodik. Túl kopott voltam, hogy emlékezzem. De soha nem fogom elfelejteni a Szent Pál összes építését. Az I-90-et bezárták és megkerülték a belvárosban. Úgy tűnt, hogy könnyű sínt építenek. Majdnem eltévedtünk, amíg nem azonosítottam az I-90 felé mutató jelet. We thought we would be getting to Madison by 6 that night but after going through the construction it looked like our arrival was going to be closer to 8.

Related  using Mustard Seed for Spicy Foods

That last day of traveling was exaughsting but well worth it.  We finally arrived at my parent’s house shortly after 8pm.  The sun was still out so the kids ran around at the park across the street.

If you are pA kisgyermekekkel való közúti kirándulás utáni felkészülés felkészülhet arra, hogy néhány óránként megálljon, sok egészséges snacket csomagoljon, sok fényképet készítsen és élvezze a kalandot.

Cascia Talbert egy forgalmas blogger, kiadó, szabadúszó író, online kereskedő és öt gyermek anyja, akik a Csendes -óceán északnyugati részén élnek. B.A. A történelem és a törvény, valamint az egészséges írás és az egészséges maradás iránti szenvedélye 2007 -ben kezdte meg az Egészséges anyukák magazinját. Az Healthy Mommies magazin jelenleg a legnépszerűbb egészségügyi blog a anyukák számára, és számos egészségügyi szakértő író és anyu bloggert tartalmaz. Talbert asszony úgy véli, hogy ha az anyák jól képzettek az egészségügyi kérdésekben, és hogyan kell egészséges maradni, akkor ezeket az információkat gyermekeiknek továbbíthatják, és megfordíthatják a gyermekkori elhízási statisztikákat az Egyesült Államokban

Talbert asszony kiemelt egészségügyi blogger a WellSphere.com webhelyen, és cikkei az ezineArticles.com oldalon is megtalálhatók. A Ning egészséges anyukák közösségi hálózatát is vezeti, a Talbert Nutrition LLC marketing igazgatója, és az America’s Wellness Challenge közösségi média tanácsadó testületében szerepel. Kövesse őt a Google+ -on.

Link ehhez a bejegyzéshez: A családi út utazása egy a családi út. Izgalmas kaland